NIP

Home Registraties en merknamen Over de Wet BIG Ontwikkeling specialismen Wet BIG

Ontwikkeling specialismen Wet BIG

Momenteel bestaan er in het BIG-register twee specialisaties opgenomen op de gz-psycholoog: de klinisch psycholoog en de klinisch neuropsycholoog. In het Advies Beroepenstructuur Psychologische Zorg worden de beroepen psychotherapeut en klinisch psycholoog samengevoegd tot een nieuw specialisme: klinisch psycholoog-psychotherapeut (KP-PT).  Verschillende werkgebieden worden aangemoedigd tot het verkennen van de mogelijkheid tot nieuwe specialismen (zie p.3, 11-12 van het advies).

Word lid of log in

  • Krijg exclusief toegang tot een schat aan informatie: van vakinhoudelijke webinars en evenementen tot aan kosteloos advies bij beroepsethische dilemma’s
  • Onderscheid jezelf als professional met onze registraties en merknamen
  • Je belangen worden behartigd in Den Haag en je draagt bij aan het bewaken van de kwaliteit van de beroepsuitoefening en de positie van de psychologen
  • Ontvang Tijdschrift de Psycholoog
  • En meer
Cookies op NIP
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.