NIP

Home NIP Webinar: De Beroepscode, jouw ethisch kompas!

NIP Webinar: De Beroepscode, jouw ethisch kompas!

Op 1 april 2024 is de herziene Beroepscode voor psychologen van het NIP is gepubliceerd en in werking gegaan! Over het hoe en waarom van de herziening en de belangrijkste wijzigingen in de code organiseerde het NIP een webinar op 4 april 2024.

In dit webinar hoor je meer over de Beroepscode als ethisch kompas en hoe die je kan ondersteunen bij het maken van – soms lastige – afwegingen in je dagelijkse praktijk. De Beroepscode is niet los te zien van een kwalitatief goede beroepsuitoefening van psychologen. Zo kun je als psycholoog laten zien waar je voor staat.

Webinar terugkijken

Sprekers

Monique Rook
Directeur NIP

Henk Geertsema
Projectleider herziening Beroepscode en docent beroepsethiek

Kees Jan van der Boom
Klinisch psycholoog en voorzitter Centrale Commissie Beroepsethische Zaken

Rosalinde Visser
Stafmedewerker beroepsethiek NIP

Hilbert Fleddérus
Senior beleidsadviseur NIP, adviseur juridische en beroepsethische zaken

Cookies op NIP
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.