NIP

Home Over ons Algemeen Bestuur

Algemeen Bestuur

Het Algemeen Bestuur bestuurt de vereniging en wordt daarbij ondersteund door de directeur. De vereniging kent een bestuur en een directie. Het Algemeen Bestuur is verantwoordelijk voor de totstandkoming van het, binnen de vereniging afgestemde, strategisch verenigingsbeleid. Daarnaast vertegenwoordigt het Algemeen Bestuur het NIP naar buiten in diverse bestuurlijke overleggen. Het Algemeen Bestuur wordt benoemd door de Ledenraad.

De dagelijkse leiding van de vereniging is in handen van de directie. Zowel directie als bestuur staan in nauw contact met de diverse secties en commissies van de vereniging.

Prof. dr. R. W.H.M. (Rudolf) Ponds

Voorzitter, algemeen bestuur

Dr. G. (Gert-Jan) Prosman

Vice-voorzitter, algemeen bestuur

W. (Wim) van Heel MFE

Penningmeester, algemeen bestuur

Drs. F.E. (Francien) Engelhard

Algemeen bestuur

Drs. R. (Rinie) Ariëns

Algemeen bestuur

Drs. M. (Monique) Rook

Directeur NIP
Cookies op NIP
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.