NIP

Home Nieuwskamer Webinar Interventies bij traumagerelateerde problemen

Geschreven op:

Webinar Interventies bij traumagerelateerde problemen

Wil je aan de slag met de nieuwe module Interventies van de richtlijn Traumagerelateerde problemen? Op dinsdag 26 maart van 10.00 – 11.00 uur organiseert NJi een webinar over deze module. Zo’n 700 professionals hebben zich al aangemeld. Ben jij er ook bij?

 

Het webinar wordt gegeven door twee ontwikkelaars van de richtlijn Traumagerelateerde problemen: Irma Hein en Rik Knipschild. Irma is kinder- en jeugdpsychiater bij Levvel. Ze is ook onderzoeker. Haar expertisegebieden zijn o.a. trauma, gehechtheid en gezinspsychiatrie. Rik Knipschild is GZ-psycholoog en psychotraumatherapeut bij Karakter, een academisch centrum voor kinder- en jeugdpsychiatrie. Hij is eveneens onderzoeker.

De nieuwe module van de richtlijn geeft een overzicht van effectieve interventies voor de behandeling van traumagerelateerde klachten bij kinderen en jongeren. Het NIP is betrokken geweest bij de ontwikkeling van deze module.

Cookies op NIP
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.