NIP

Home Over ons Klachtenreglement NIP

Klachtenreglement NIP

Wij vinden het heel belangrijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Daar doen wij onze uiterste best voor. Als je ondanks onze inspanningen toch een klacht hebt, horen wij dat graag. Van klachten kunnen we leren hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

 

 

Maak je klacht kenbaar

Dat kan op drie manieren:

  • Via ons klachtenformulier.
  • Telefonisch: op werkdagen van 9.00 -17.00 uur via ons algemene nummer (030) 820 15 00. Geef bij de receptie aan dat je een klacht door wilt geven.
  • Schriftelijk: stuur een brief naar NIP, t.a.v. Medewerker klachtbehandeling NIP, Arthur van Schendelstraat 650, 3511 MJ, Utrecht.

Vermeld je adres en contactgegevens. Geef aan wat er is gebeurd en waarom je ontevreden bent over de dienstverlening.

Wat gebeurt er met de klacht?

Heb je de klacht schriftelijk ingediend, dan stuurt de klachtenfunctionaris binnen drie werkdagen een ontvangstbevestiging van je klacht. Het NIP streeft ernaar klachten binnen 6 weken na ontvangst van de klacht af te handelen.

In het klachtenreglement (pdf) staat beschreven hoe je klacht precies behandeld wordt.

Cookies op NIP
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.