NIP

Home Over ons Klachtenreglement NIP

Klachtenreglement NIP

Wij vinden het heel belangrijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Daar doen wij onze uiterste best voor. Als je ondanks onze inspanningen toch een klacht hebt, horen wij dat graag. Van klachten kunnen we leren hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Maak je klacht kenbaar

Dat kan op drie manieren:

  • Via ons klachtenformulier.
  • Telefonisch: op werkdagen van 9.00 -12.30 uur via ons algemene nummer 030 – 820 15 55. Geef bij de receptie aan dat je een klacht door wilt geven.
  • Schriftelijk: stuur een brief naar NIP, t.a.v. Medewerker klachtbehandeling NIP, Arthur van Schendelstraat 650, 3511 MJ, Utrecht.

Vermeld je adres en contactgegevens. Geef aan wat er is gebeurd en waarom je ontevreden bent over de dienstverlening.

Wat gebeurt er met de klacht?

Heb je de klacht schriftelijk ingediend, dan stuurt de klachtenfunctionaris binnen drie werkdagen een ontvangstbevestiging van je klacht. Het NIP streeft ernaar klachten binnen 6 weken na ontvangst van de klacht af te handelen.

In het klachtenreglement (pdf) staat beschreven hoe je klacht precies behandeld wordt.