NIP

Home Nieuwskamer GGZ Team Talks nu ook over Autisme en Zingeving

Geschreven op:

GGZ Team Talks nu ook over Autisme en Zingeving

Van jou als psycholoog wordt verwacht dat je handelt in overeenstemming met de voor jou geldende professionele standaard. Daaronder vallen ook zorgstandaarden en richtlijnen.

In een zorgstandaard beschrijven patiënten, naasten en professionals samen wat zij goede zorg vinden bij een bepaalde aandoening of rondom een thema. Om jou als professional te ondersteunen bij het gebruik van standaarden kun je gratis deskundigheidsbevordering door een expert aanvragen. De teamtraining gaat over een door jouw team gekozen onderwerp en wordt kosteloos georganiseerd door Akwa GGZ.

Inmiddels zijn er Team Talks over 18 verschillende thema’s. De nieuwste thema’s zijn Autisme en Zingeving. Een expert schuift bij jullie team aan en stemt de inhoud vooraf af, op de vragen van jullie team. De Team Talk duurt 60-90 minuten en kan online of live plaatsvinden. Kijk hier voor welke thema’s je een gratis Team Talk kan boeken.

 

Cookies op NIP
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.