NIP

Home Nieuwskamer De voordelen van ZorgDomein voor vrijgevestigde psychologen

Geschreven op:

De voordelen van ZorgDomein voor vrijgevestigde psychologen

Vrijgevestigd psycholoog Simone Waltz opende samen met een vakgenoot een eigen praktijk en nam meteen een aansluiting op ZorgDomein, in een interview met ZorgDomein vertelt ze over haar ervaringen.

Zoals eerder vermeld in onze nieuwsbrief zijn NIP en ZorgDomein een samenwerking met elkaar aangegaan. Vrijgevestigde GGZ-praktijken die lid zijn van het NIP en die zich aansluiten op ZorgDomein ontvangen een maandelijkse ledenkorting van 7,5% op de abonnementskosten. Toen Simone Waltz, vrijgevestigd psycholoog, samen met een vakgenoot een eigen praktijk opende, nam ze meteen een aansluiting op ZorgDomein. In het interview vertelt Simone waarom ze direct hiervoor koos en welke voordelen ZorgDomein voor hun psychologenpraktijk heeft: ‘Het is voor huisartsen een gemakkelijk en veelgebruikt platform. Dus het is goed voor je zichtbaarheid als je op ZorgDomein je diensten aanbiedt.’ 

 

Cookies op NIP
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.