NIP

Home Aanmelden kandidaat NIP Ledenraadsverkiezingen 2024

Aanmelden kandidaat NIP Ledenraadsverkiezingen 2024

Begin 2024 worden er verkiezingen gehouden voor de Ledenraad van het NIP. Stel jij jezelf kandidaat?

De Ledenraad van het NIP bestaat uit 20 leden die middels verkiezingen gekozen worden door de NIP-leden. Tot 8 januari 2024 kun je je kandidaat stellen voor de Ledenraad. De Ledenraad is een directe afvaardiging van de leden en daarmee een belangrijk orgaan van het NIP. Het Algemeen Bestuur bestuurt de vereniging, de Ledenraad ziet daarop toe.

Ken je het NIP goed? Heb je interesse in strategie en beleid? Wil je meedenken over de toekomst van het NIP? Kortom, voldoe je aan het profiel van ledenraadslid? Stel je dan kandidaat voor de Ledenraad van het NIP!

Meer weten?

Hoe verlopen de Ledenraadsverkiezingen?

  • Kandidaatstelling voor nieuwe Ledenraad: 13 november – 8 januari 2024
  • Stemmen voor nieuwe Ledenraad: vanaf 22 januari 2024
  • Bekendmaking nieuwe Ledenraad: 26 februari 2024
Cookies op NIP
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.