NIP

Home Stagebank Research- Consumentenpsychologie stage

Research- Consumentenpsychologie stage

Houd je je graag bezig met hoe je psychologie kan gebruiken om goede marketing nóg beter te maken? Wat de inzichten zijn die écht effect hebben? En ben je benieuwd hoe het werk van een afgestudeerde consumentenpsycholoog eruit ziet? Dan is dit de stage voor jou.

Als stagiair(e) krijg je een kijkje in de keuken van Studio ST&T. Je helpt mee met A/B-testen, winkeloptimalisaties en ander psychologisch advies. We leren je hoe je je theoretische kennis kan omzetten in praktische skills.

Daarnaast vinden we het belangrijk dat je alles wat je wilt uit de stage haalt. Daarom is het belangrijk om vooraf na te denken over wat jij nog zou willen leren. Want we willen graag je meer meegeven dan alleen neuromarketing :).

 

Wat wordt er van je verwacht?

  • Bachelor opleiding
  • Vloeiend Nederlands
  • Werkervaring 0-1 jaar.

Ben je geïnteresseerd?

Meld je aan via https://unravel.hrpartner.io/jobs.

Cookies op NIP
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.