NIP

Werkgroepen Revalidatie

Vaste bestuurswerkgroepen richten zich op regelmatig terugkerende activiteiten of onderwerpen. Daarnaast zijn er ad-hoc tijdelijke werkgroepen om in te springen op actuele onderwerpen.

  • Bestuurswerkgroep nieuwsbrief verzorgt elk jaar de uitgave van de nieuwsbrieven.
  • Bestuurswerkgroep Onderzoek streeft er naar om elk jaar een aantal minisymposia te organiseren waarin de verbinding wordt gelegd tussen onderzoek en praktijk.
  • Landelijke Werkgroep CardioPsychologie (LWCP)
    De (LWCP) is aangehaakt bij de secties PAZ en Revalidatie van het NIP. De LWCP bestaat uit ruim 30 psychologen die werken met hartpatiënten (in ziekenhuizen en revalidatiecentra) en psychologen die betrokken zijn bij wetenschappelijk onderzoek bij hartpatiënten (vanuit de universiteiten). Werkgroepleden zijn <Vacature>, voorzitter en Mw. K. Meijs (Karlijn), secretaris. Meer weten of deelnemen? Neem contact op met de secretaris via LWCP.NIP@outlook.com.

Nationale beeldbank

Cookies op NIP
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.