NIP

Supervisor Arbeid- en Organisatiepsycholoog NIP

Als supervisor Arbeid- en Organisatiepsycholoog NIP ben je gekwalificeerd om supervisie te geven aan deelnemers aan het registratietraject A&O NIP. Je staat dan ingeschreven in het supervisorenbestand als Supervisor Arbeid- en Organisatiepsycholoog NIP. Het geven van supervisie heeft een positief effect op je eigen professionele ontwikkeling en je kan er punten voor krijgen voor je eigen herregistratie.

Eisen voor inschrijving als supervisor

  • Je hebt een erkende opleiding tot supervisor gevolgd.
  • Je hebt minimaal vijf jaar relevante werkervaring op het terrein van de supervisie of coaching.
  • Je staat ingeschreven in het register Arbeid- en Organisatiepsycholoog NIP.

De registratiecommissie Arbeid- en Organisatiepsycholoog NIP beoordeelt of je aan de eisen voldoet.

 

Hoe dien ik een aanvraag in?

Vul het formulier Aanvraag supervisorschap (doc) in en mail dit naar registraties@psynip.nl, o.v.v. Aanvraag supervisorschap A&O.

 

Cookies op NIP
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.