NIP

Home Nieuwskamer Meer dan 300 inschrijvingen voor het NIP Jaarcongres!

Geschreven op:

Meer dan 300 inschrijvingen voor het NIP Jaarcongres!

Al meer dan 300 mensen hebben zich ingeschreven voor het NIP Jaarcongres 2024: een dag vol vernieuwende vakinformatie en inhoudelijke sessies waarin je je vakkennis verder ontwikkelt.

Bekijk het programma van het NIP Jaarcongres.

 

Robin van den Kieboom en Mieke Pantus zijn een van de eerste inschrijvers voor het Jaarcongres. Zij vertellen waarom zij zich hebben ingeschreven voor het NIP Jaarcongres.

“Het NIP Jaarcongres biedt een mooie combinatie van zowel een inhoudelijk zeer interessant programma alsook de kans om te netwerken met collega’s uit ons werkveld.”

Robin van den Kieboom, klinisch neuropsycholoog, NIP-sectie Neuropsychologie

“Ik probeer altijd op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen in de ggz en in psychologische zorg. Het Jaarcongres leek mij een mooie manier om dat weer te doen. Daarom heb ik meteen besloten me in te schrijven!’’

Mieke Pantus, gz-psycholoog, NIP-sectie GGZ

 

Cookies op NIP
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.