NIP

Home Nieuwskamer Waarom werken we eigenlijk aan een nieuwe beroepenstructuur? (filmpje)

Geschreven op:

Waarom werken we eigenlijk aan een nieuwe beroepenstructuur? (filmpje)

Regelmatig delen we informatie over de voortgang in het Programma Beroepenstructuur, en wat de plannen voor de komende tijd zijn. Maar waarom is dit traject eigenlijk gestart? En wie werkt waaraan? Hoe is het programma georganiseerd? In dit filmpje leggen we het uit.

Wil antwoord op deze en andere vragen, kijk dan eens naar deze animatie, die de basis van het programma beroepenstructuur samenvat. Niet alleen handig voor professionals in de zorg, maar ook om te gebruiken richting cliënten, naasten en verwijzers om te laten zien waar we naar toe werken.

Nog meer vragen? 
Misschien heb jij nog meer vragen over specifieke onderdelen die niet uitgebreid aan bod komen in de animatie. Kijk dan op onze beroepenstructuur-pagina voor aanvullende informatie. Je vindt hier bijvoorbeeld webinars die je terug kunt kijken en de Q&A, die regelmatig geactualiseerd wordt.

Cookies op NIP
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.