NIP

Home NIP Jaarcongres Jaarcongres 2024: programma

NIP Jaarcongres 2024: programma

Het programma

09.30-10.00 uur    Registratie en ontvangst 

10.00-10.10 uur    Welkom 

10.10-10.20 uur    Opening door dagvoorzitter Rudolf Ponds

10.20-10.50 uur    Keynote 1: Versterken van de empathie en veerkracht van de overheid door Karen van Oudenhoven

10.50-11.20 uur    Keynote 2: Veerkracht bestaat niet door Anne-Laura van Harmelen

11.30-12.00 uur    Koffiepauze 

12.00-13.00 uur    Ronde 1 inhoudelijke sessies

13.00-14.00 uur    Lunch  

14.15-15.15 uur    Ronde 2 inhoudelijke sessies

15.15-15.45 uur    Pauze 

15.45-16.30 uur    Plenaire sessie: Psychologen in de media

16.30-16.45 uur    Afsluiting

16.45-18.00 uur    Gelegenheid tot napraten met een drankje

 

 

 

Dagvoorzitter Rudolf Ponds

Rudolf Ponds is sinds 1 januari 2024 de voorzitter van het NIP. Hij is klinisch neuropsycholoog, hoogleraar Medische Psychologie en hoofd van de afdeling Medische Psychologie van het Amsterdam UMC.  

 

 

Meer informatie?

Cookies op NIP
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.