NIP

Home Veelgestelde vragen – FAQ Veelgestelde vragen – FAQ – inloggen Mijn NIP

Veelgestelde vragen (FAQ) inloggen Mijn NIP

Kun je niet inloggen op Mijn NIP? Dan helpen deze antwoorden op de vragen over inlogproblemen je misschien verder.

FAQ Mijn NIP

Ik kan niet inloggen, hoe kan dat?

In het eerste kwartaal van 2024 is Mijn NIP veranderd. Heb je daarna je account al geactiveerd met het e-mailadres waarop je e-mails van ons ontvangt?

Zo nee, doe dat dan alsnog:

  • Ga naar Mijn NIP
  • Klik onderaan het inlogscherm op ‘Nu registreren’ om een nieuw wachtwoord aan te maken voor het e-mailadres dat bij ons bekend is. Zie ook de afbeelding hieronder en deze instructie. Na activatie kun je inloggen met je e-mailadres.

Zo ja, wellicht heb je je met een ander e-mailadres geregistreerd of weet je niet met welk e-mailadres je je geregistreerd hebt. Neem dan contact met ons op via ledenadministratie@psynip.nl.

Bij het inloggen krijg ik de melding ‘Gebruiker onbekend’, wat moet ik doen?

Er zijn twee mogelijkheden:

1. Je moet je je account nog activeren. In het eerste kwartaal van 2024 is Mijn NIP veranderd. Ben je sinds februari 2024 niet meer ingelogd dan vragen we je je account opnieuw te activeren met het e-mailadres waarop je e-mails van ons ontvangt:

  • Ga naar Mijn NIP
  • Klik onderaan het inlogscherm op ‘Nu registreren’ om een nieuw wachtwoord aan te maken voor het e-mailadres dat bij ons bekend is. Zie ook deze instructie. Na activatie kun je inloggen met je e-mailadres.

2. Je hebt je met een ander e-mailadres dan bij ons bekend is geregistreerd (dit is het e-mailadres waarop je e-mails van ons ontvangt). Neem dan contact met ons op via ledenadministratie@psynip.nl zodat we je accounts kunnen samenvoegen.